تولید محتوا

افزایش ورودی گوگل با تولید محتوا

بیشترصاحبان وب سایت ها و وبلاگ ها رویای قرارگرفتن دررتبه یک گوگل برای کلمات کلیدی خاصشان را درسر میپرورانند ومیخواهند ورودی گوگل خود راتاجای ممکن افزایش دهند.اما اکثر آنها پس ازمدتی تلاش خودرا متوقف میکنند،زیرااز تقلا برای بدست آوردن بک لینک ازطریق تکنیک های مختلف خسته شده‌اند.البته شکی نیست که …

بیشتر بخوانید »

(CMS)های حرفه ای رابشناسید؟

دردنیای اینترنت سیستم‌ های مدیریت محتوای بسیارزیادی وجود دارند که هریک قابلیت‌های و توانایی های متفاوتی رابرای کاربران خود ایجاد میکنند.اماما دراین مقاله سعی داریم چند مورد از آنهارابررسی کنیم که مورد استفاده کاربران بیشتری قرارگرفته و درایران خواهان بیشتری دارند.برای شناختن بهترین سیستم های مدیریت محتوا تاانتهای مقاله،با ماهمراه …

بیشتر بخوانید »

کمپین بازاریابی ویروسی چیست؟

تصورکنیدکه شمایک پست تکى درفیسبوک داریدکه بیش از 42 هزارنفرتعامل داشته است وبازدیدآن به 8.2 میلیون نفرمیرسد.تصورکنیداین پســت،محصولى راتبلیغ میکردکه ارزش تجارى واقعى براى کســب وکارشماداشت.حالا،تصورکنیدکه حتى یــک دلارهم براى آن خرج نکرده اید.این قدرت بازاریابى ویروسى است .دنیس پیســچک (Piszczek Denis) کارآفرینى است که بطورگسترده براى هماهنگى قدرتمند بازاریابى …

بیشتر بخوانید »

توسعه‌ دهنده حرفه ای(senior) چه ویژگی دارد؟

هدف ازنوشتن این مقاله راهنمایی کاربربرای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده حرفه‌ای است.بطورکلی توسعه یک نرم افزارفرآیندی است که درآن با استفاده ازیک زبان برنامه‌نویسی مانند:c, c++, java ,python و …یک برنامه راطراحی وراه اندازی میکنند.یک توسعه دهنده نرم‌افزار شخصی است که برنامه‌های کامپیوتری راتوسعه میدهد.توسعه دهنده نرم‌افزارانواع متفاوتی …

بیشتر بخوانید »

سایت های رتبه اول گوگل چه ویژگی هایی دارند؟

آیا وب سایت شما ارزش صفحه اول گوگل رادارد؟  همه دوست دارندکه درگوگل یک باشنداماآیاواقعا لیاقتش رادارند؟ سوالی که بسیاری ازصاحبان وب سایت ها وبازاریابان اینترنتی بارهامیپرسنداین است که : “چگونه رنک صفحه اینترنتی خودرامیتوانم درموردموضوع x به 1برسانم؟” کمی فکرکنید،آیاسوالتان نبایدبه این صورت پرسیده شود: “چرارنک صفحه اینترنتی من …

بیشتر بخوانید »

KPI تولید محتوا چیست؟

بازاریابی محتوایی(KPI محتوا)چیست؟ سنجه ‌های بازاریابی محتوا یاKPIمحتوابه شمانشان میدهندکه محتوای شماچقدرخوب تولیدوتوزیع شده است وتاچه حدمشکلات کاربران شماراحل کرده است.دراین پست بااهمیت شاخص‌ عملکردی بازاریابی محتوا،انواعKPIمحتواوابزارهای سنجش آن آشنا میشوید. برای اینکه بدانیدتاچه حددربرنامه بازاریابی موفق بوده‌ایدوچقدربه اهداف خودرسیده‌اید،نیازبه شاخصی داریدکه میزان موفقیت شما رااندازه‌گیری کند.KPIیاشاخص کلیدی عملکردی،داده‌هایی کمّی …

بیشتر بخوانید »

تقویم محتوا چیست؟

چراباید تقویم محتواداشته باشیم؟ ۱– درزمان صرفه جویی میشود. داشتن تقویم محتوایی باعث میشودکه شمابتوانیدبه بهینه‌ترین شکل ممکن اززمان استفاده کنید.بااستفاده ازاین تقویم،شماهمیشه محتوای آماده انتشاردارید ولازم نیست دائم بااضطراب به دنبال محتوا بگردید.همچنین تقویم محتوا باعث میشودکه اشتباهی محتواهای تکراری رامنتشرنکنید. ۲- به طورمنظم پست کنید وتعامل کابررا افزایش …

بیشتر بخوانید »

چگونه برای شبکه اجتماعی محتوا تولید کنیم؟

اصول محتوانویسی برای شبکه های اجتماعی بسیارمهم است ورعایت کردن این اصول باعث بیشتردیده شدن برندشماخواهدشد. درسال 2021 بابه وجود آمدن بیماری کرونا،افرادمختلف شاید ساعتها اززمان خود را درشبکه های اجتماعی سپری میکنند وبه تولید محتوا مشغول هستند،درحالی بکارخودآگاه نیستند. شمازمانی که درحال ایجادیک تبلیغ هستید،تولید محتوا میکنید،زمانیکه کسب وکارخود …

بیشتر بخوانید »

آیا محتوای طولانیتر رتبه بالاتری دارد؟

این موردکاملاشفاف است،بدلایل زیادی: گوگل هم چنان(اساسا)یک موتورجستجوگر متن‌ محوراست. ازآنجایی که گوگل متن راایندکس میکند،منطقی است که وقتی شمامحتوای متنی بیشتری در وب سایت خودداشته باشیددرنتیجه شانس شما برای داشتن عبارات متنی متنوع،بیشترخواهدبود. برای تفهیم بیشتراین مورد این مقاله راحتمابخوانید. متنهای طولانی معتبرتروجذابتربه نظر میرسند. اگرشما موضوعی رابخوبی پوشش …

بیشتر بخوانید »

19روش سئو برای رشد وب سایت شما در گوگل

افراد،یاشایدبهتراست بگوییم وب‌مستران که در سئو وب سایت موفق عمل کرده‌اند،دوکاررا بخوبی انجام داده‌اند:اول اینکه،هرروش وتکنیک سئویی که برایشان نتیجه بخش بوده راشناسایی کرده‌اند.دوم هم اینکه وقت بسیاری راصرف اجرای هرچه بهتراین تکنیکهای سئوکرده‌اند. الان احتمالاً ازخودمیپرسید:«اما من چگونه قراراست راهکارهای سئواصولی رابشناسم؟»خب،این دقیقاً موضوع مقاله‌ای است که درحال مطالعه …

بیشتر بخوانید »