گوگل

ایجاد یک موضوع رسانه اجتماعی: ایده های پست قدرتمند

رسانه‌های اجتماعی هنوز یکی از بهترین استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ هستند و آن را جزء هر کمپین تبلیغاتی قرن بیست و یکم می‌سازند. بیش از 80 درصد از نسل هزاره از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، به همراه 74 درصد از مصرف کنندگان GenX و تقریباً نیمی از تمام افرادی …

Read More »

فهرست مجازات های گوگل و رفع آنها

آیا گزارش اقدام دستی در سرچ کنسول گوگل رو دریافت کردین؟ وحشت نکنین! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجازات های گوگل و نحوه رفع آن ها، ادامه مطلب رو درسئو روز بخونین. اطلاعات نادرست FUD(ترس، عدم اطمینان و تردید)پیرامون مجازات های گوگل وجود داره. متداول ترین آنها اشتباه گرفتن الگوریتم در …

Read More »

درمورد گوگل ساجست (Google Suggest) چه میدانید؟

  Google Suggest یاپیشنهادات خودکاریکی ازمشهورترین وموثرترین عملکردهای موتورهای جستجوگرگوگل است که درزمان واردکردن کوئری درکادرجستجو پیشنهاداتی به کاربران ارائه میدهد.به عبارت دیگر،زمانیکه کلمه کلیدی موردنظررادرکادرجستجوگر تایپ میکنید،همزمان باتایپ کردن،لیستی ازپیشنهادات به صورت آبشاری درزیرکادرجستجو به شما داده میشود.به این بخش Google Search Suggestion (گوگل ساجست) گفته میشود.   تاریخچه …

Read More »

تبلیغات گوگل ادوردز چیست؟

همه چیزرا بایک مثال شروع میکنیم.فرض کنیم شمابه تازگی یک وب سایت مثلابرای آژانس مسافرتی خودراه‌‎اندازی کرده‌اید ومیخواهیدازطریق این وب سایت تورهای گردشگری خودرابفروشیدو پول خوبی بدست آورید.همه‌چیزفراهم شده است واکنون فقط مانده جذب کاربرانی که دراینترنت بدنبال تورهای مسافرتی هستند.حالانیازبه تبلیغ کردن دارید.اما هرتبلیغی برای شما سوددهنده نیست.دردرجه اول،تبلیغ …

Read More »

پروتکل ارسال ایمیل( SMTP) چیست؟

SMTP چیست؟ پروتکل smtp،یک پروتکل ساده انتقال ایمیل است وبرای ارسال ودریافت نامه‌های الکترونیکی مورداستفاده قرارمیگیرد.این پروتکل به دلیل محدودیت‌هایی درنگهداری نامه‌ها،معمولا باپروتکل‌های POP3یا IMAP استفاده میشود.این تعریف جزء تعریف های اولیه پروتکل smtp درعلم شبکه بود وآخرین تعریف ونسخه بروزرسانی شده آنSMTPگسترش یافته (ESMTP) راشامل میشود.امروزه این پروتکل بطور …

Read More »

استفاده ازاپراتورهای جستجوی گوگل چگونه است؟

اپراتورهای جستجوی گوگل عبارتندازکاراکترها ودستورات خاص که قابلیت جستجوهای متنی راافزایش میدهند.اپراتورهای جستجوگر گوگل برای همه چیزازجستجوی محتواگرفته تابررسی های فنی سئو، قابل استفاده هستند. آموزش استفاده ازاپراتورهای جستجوی گوگل: شما میتوانید“اپراتورهای جستجوگر گوگل”را بطورمستقیم درباکس جستجوی گوگل،تایپ نمایید،به همان صورتیکه یک جستجوی متنی راانجام میدهید: دراغلب موارد،نتایج جستجو درگوگل …

Read More »

سایت های رتبه اول گوگل چه ویژگی هایی دارند؟

آیا وب سایت شما ارزش صفحه اول گوگل رادارد؟  همه دوست دارندکه درگوگل یک باشنداماآیاواقعا لیاقتش رادارند؟ سوالی که بسیاری ازصاحبان وب سایت ها وبازاریابان اینترنتی بارهامیپرسنداین است که : “چگونه رنک صفحه اینترنتی خودرامیتوانم درموردموضوع x به 1برسانم؟” کمی فکرکنید،آیاسوالتان نبایدبه این صورت پرسیده شود: “چرارنک صفحه اینترنتی من …

Read More »

شبکه های اجتماعی وگوگل پلاس

شبکه های اجتماعی بطورپیوسته درحال گسترش هستندواهمیت آن ها وبازاریابی شبکه های اجتماعی بیشترشده است.درطول چندسال گذشته موقعیت فیسبوک از تمامی شبکه های اجتماعی بالاتربوده وخدمات آن بلامنازع میباشد.سپس گوگل پلاس(Google Plus)وارد میشود! گوگل تلاش میکندتاگامی درعرصه شبکه های اجتماعی گذاشته وتقریباً غیرقابل انکاراست که باشکست مواجه شود.اماگوگل پلاس(Google Plus)بدون …

Read More »

KPI تولید محتوا چیست؟

بازاریابی محتوایی(KPI محتوا)چیست؟ سنجه ‌های بازاریابی محتوا یاKPIمحتوابه شمانشان میدهندکه محتوای شماچقدرخوب تولیدوتوزیع شده است وتاچه حدمشکلات کاربران شماراحل کرده است.دراین پست بااهمیت شاخص‌ عملکردی بازاریابی محتوا،انواعKPIمحتواوابزارهای سنجش آن آشنا میشوید. برای اینکه بدانیدتاچه حددربرنامه بازاریابی موفق بوده‌ایدوچقدربه اهداف خودرسیده‌اید،نیازبه شاخصی داریدکه میزان موفقیت شما رااندازه‌گیری کند.KPIیاشاخص کلیدی عملکردی،داده‌هایی کمّی …

Read More »

بانحوه استفاده ازسرویسGoogleTag Manager آشناشوید.

  دراین مقاله به آموزش کارباتگ منیجر بصورت مرحله به مرحله برای استفاده ازامکانات این سرویس میپردازیم. آموزش کارباتگ منیجرTag Manager نحوه استفاده ازابزارگوگل تگ منیجربسیارساده وراحت است.این راهنما در5 مرحله صورت میگیردکه درادامه به آنهااشاره خواهیم کرد: مرحله اول:ساخت یک اکانت جدید درGoogle Tag Manager درابتداباید در وب سایت …

Read More »