کاربرد CRM در کسب و کار شما CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است. CRM تعامل بین یک کسب وکار ومشتریان(وبه خصوص مشتریان بالقوه) رابرای بهبودارتباط باآن ها، ایجادسود بیشتر وکاهش هزینه های تبلیغات، مدیریت میکند. اساساًیک سیستم CRM به شرکت هاکمک میکند تابامشتریان ارتباط برقرارکرده، فرآیند فروش راساده کنند …
بیشتر بخوانید »8 مرحله برای راه اندازی صفحه کسب و کار فیس بوک
پیوستن به میلیون ها برند در فیس بوک باید برای هر کسب و کار کوچک اولویت باشد. فیسبوک یک مرکز فعال برای یافتن و تعامل با مشتریان بالقوه است. می توانید یک به یک به یکدیگر متصل شوید، در مورد عادات کاربران بیاموزید و تبلیغات را برای مخاطبان خود تنظیم …
بیشتر بخوانید »چطور می توانیم کسب و کار جدید را شروع کنیم؟
اگربه فکراین هستیدکه یک کسب وکار و یاتجارتی رابرای خودراه اندازی کنید، حتماباید توصیه هایی رادرنظر داشته باشید. دراین مقاله نمیتوانید بدون راهنمایی پیش روید زیراصد درصد سردرگم می شوید. حال دراین مورد راه کارهایی رابه شمامعرفی میکنیم که میتوانید ازطریق آن یک کسب وکار کوچک را راه اندازی کنید. …
بیشتر بخوانید »چگونه یک برند منحصر به فرد ایجاد کنیم؟
چگونه یک برندمنحصر بفردایجاد کنیم؟ دواصطلاح “برند”و لوگو “معمولابصورت متقابل استفاده میشوند.امادرواقع لوگو نمادی ازیک کسب و کاراست وکلیت یک برند نیست.درحقیقت،ایجادیک لوگوتنها یک قدم کوچک به سمت توسعه یک برندو هویت تجاری آن است. دردنیایی که میلیونها وچه بسا میلیاردهاکسب وکار وجوددارند وهمگی بدنبال کسب یک نام ونشان برای …
بیشتر بخوانید »معرفی مدل کسب و کار
دراین مقاله قصدداریم دررابطه بابیزینس مدل وچگونگی طراحی یک بوم مدل کسب وکارمطالب ونکات مفیدی رابرایتان ارائه کنیم.خواهشمندیم تاانتهای مقاله باماهمراه باشید. بطورکلی مدیریت کسب وکاریک راه پرپیچ وخم وطولانی میباشد.درصورتیکه چشم بسته وارداین راه شویدودرآن قدم بردارید،مطمئناً گم میشود.یامقدارزیادی وقت خودراتلف خواهیدکرد.دراین مسیرباید محصولات خودرا مدیریت کنید وآنهارا …
بیشتر بخوانید »بازاریابی کلامی چیست؟
دیجیتال مارکتینگ ابزارهای بسیارزیادی رابرای شروع ورشدکسبوکارها دراختیاربیزینسها قرارمیدهد.یکی ازاین ابزارها،بازاریابی کلامی،شفاهی یااصطلاحابازاریابی دهان به دهان میباشد. بسیاری ازافرادبرای اعتمادبه یک بیزنس واستفاده ازمحصولات وخدمات آن،بنظرات وتوصیههای دوستان وآشنایان خودبیشتراهمیت داده واعتماد میکنند.این بازاریابی ازطریق دهان به دهان،سادهترین وکم هزینهترین نوع تبلیغات محسوب میشود. بازاریابی شفاهی چیست؟ دربازاریابی شفاهی،مشتریانی که …
بیشتر بخوانید »بهترین محصولات برای فروش اینترنتی
مدل ونوع خریدکردن امروزه کمی درمقایسه باسالهای گذشته تغییرکرده است.ترافیک،پرمشغله بودن افرادو …باعث شده تابیشترمردم به سمت خریداینترنتی روی بیاورند.بسیاری ازافرادترجیح میدهندبه جای اینکه برای خریدلباس،ساعت و …درترافیک خیابانهای شهربمانندیابدنبال جای پارک ماشین باشند،خریدخودرا بصورت اینترنتی ثبت کنندوکالای موردنظرخودشان رادرب منزل تحویل بگیرند. وب سایت ها،پیجهای اینستاگرام و… ویترین فروشگاههای …
بیشتر بخوانید »GTMETRIX چیست؟تاثیر آن بر کسب وکار انلاین
دراین مقاله،کارباجی تی متریکس وبهبودسرعت وب سایت،پس ازطراحی وب سایت،آموزش داده میشود.اینکه جی تی متریکس چیست،چگونه میتوان به تحلیل جی تی متریکس پرداخت وبخشهای مختلف آن معرفی میگردد. جی تی متریکس چیست؟ باتوجه به گزارشات گوگل طی سالهای گذشته مبنی براینکه سرعت صفحه،عامل دیگری در رتبهبندیهای نتایج جستجو است،بیش ازقبل …
بیشتر بخوانید »راهبرد هایی برای افزایش فروش
قیمت گذاری(Pricing)میتواندکاری سخت وچالشبرانگیزباشد.هیچ راه فراری هم ازآن نیست.درنهایت همه مامجبورهستیم برای محصولات وخدمات خودقیمت بگذاریم.پس سوال این است که چگونه میتوانیم اینکاررابه بهترین نحوانجام دهیم؟جواب احتمالاًبرای شماهم مشخص است:مابایدوضعیت بازار،مشتریان ورقبارابدرستی ارزیابی کنیم،هزینه های خودرابشناسیم وبراساس این اطلاعات تصمیم خودرابگیریم. هیچ فرمول جادویی ای هم وجودنداردکه بخواهیم براساس آن …
بیشتر بخوانید »