20 ترفند بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام؛به این معنی است که شماازاینستاگرام استفاده نماییدوبامخاطبهاومشتریهای خودارتباط برقرار نمایید.به همین راحتی!هدف شماازکسب وکاری که داریدچیست؟افزایش فروش؟ آگاهی ازبرند؟هرچیزیکه هست،اینستاگرام رسیدن به آن را راحتترمیکند.چون تعدادکاربر های اینستاگرام به قدری زیاداست که به بازاربزرگی ازافراددسترسی دارید.اینستاگرام،بخصوص درایران،یکی از رسانه‌های اجتماعی وکانالهای بازاریابی مهم است.مهره قدرتمندی که هیچ کس،حتی خودبنیانگذاران آن هم تصور نمیکردند که روزی به چنین موفقیتهایی دست پیدا کنند.اماازوقتی مارک زاکربرگ بنیانگذار فیسبوک آن راخرید،تبدیل به یکی ازشبکه‌های اجتماعی قدرتمنددردنیاوبخصوص ایران شد.هرروزکاربران بیشتری به این شبکه می‌پیوندندو ویژگیهای بسیارجدیدی به آن افزوده می‌شود.

1.هشتگ کانتست چیست؟

اولین راهی که میخوام مستقیم برم سراصل مطلب،بهترین راه ممکن برای مارکتینگ دراینستاگرام این است که یک کانتست بسازید.بهترین روشی که ما پیشنهاد میکنیم.اگریکی ازطرفدارهای پروپاقرص اینستاگرام باشیدحتمااطلاع داریدکه همه برندهابرای بالابردن طرفدارهاشون وسرگرم کردن بیشتر آنهاودرنتیجه فروش بیشتر،از (giveaweay (ها،فتوکانتست هاو (sweepstake)(قرعه کشی)استفاده میکنند.به روش های استفاده ازکانتست اینستاگرام که برای بالابردن سطح فروش شمایک ضرورته مروری داشته باشیم.ازیک ابزارکانتست اینستاگرام مانند(Wishpond)برای ساختن یک هشتگ عالی برای برندت خود استفاده نمایید.(Wishpond )یک ابزار خارق العاده است چون اتوماتیک وار کانتست شماراباموبایل سازگارمیکندواین برای یک کانتست اینستاگرام یک ضرورت بحساب می آید.صفحه خودرابایکی از شابلون های معرکه (Wishpond’s )بسازیدودرکنارش یک پکیج جوایزعالی وتعدادی پست جالب توجه وچندآگهی قراردهیدتامحتوای کانتست شما شکل وشمایلی به خودش بگیرد.عکس های شماباهشتگ بردندشمابرای مخاطبهاآپلودمیشودواین عکس هابصورت اتوماتیک دریک گالری درصفحه کانتست شماظاهرمیشوند.بطوریکه بقیه افرادهم میتوانندبه عکس های امتیازدهندوعکس های دیگران راهم ببینند. میتوانیدداخل پیج خودرأی گیری رافعال نمایید،این جمع آوری ایمیل هارابرای خودامکانپذیر میکندکه برای ساختن لیستی ازایمیل هاواستفاده ازآن هادرایمیل مارکتینگ بسیار مهم است.

تصویرپایین مثالی ازهشتگ کانتست اینستاگرامی متعلق به شرکت سازنده ساعت (Oris)با تم (Mivember(است.این کانتست توسط بیشتر از3000نفردیده شده و116 انتری بوجود آوردند. 


2.برای بازاریابی در اینستاگرام از هشتگ هااستفاده نمایید؟

هشتگ (#)درحقیقت نوعی پل  ارتباطی بین  پست منتشر شده و  مخاطبانی  میباشد که ازوجودآن اطلاعی ندارند.کاربرد  هشتگ‌ ها طوری است که اگرهشتگی که شمادرکپشن خودگذاشتید،کاربری آن  راجستجو کند،درصورتی که عمومی باشد صفحه‌ را به شما نشان میدهد.این راه برای پیداکردن فالور های واقعی و درست وتبدیل کردن آنهابه مشتری کاربرداساسی دارد.استفاده ازهشتگ‌ هامیتواندخیلی  آسان باشد،همین،فقط کافی است که چند هشتگ مرتبط با نوشته ویا پست و برند خود درقسمت کپشن خود بگذارید.مثلاًاگرهدف شمانشان دادن یک تصویر،تبلیغ یک برندخاص شیراست،بهتراست در کپشن  خود حداقل یک تاسه هشتگ مرتبط با شیر موردنظر خود و خواص آن مثل:#شیر _خوشمزه،#شیر _ برند مورد نظر وشیر _کم چرب را قرار دهید.نکته بعدی دررابطه باانتخاب کردن کپشن،دقت کردن به میزان استفاده از هشتگ مورد نظراست.همیشه دقت داشته باشیدکه درانتخاب هشتگ‌ های خود،تعادل را حفظ نمایید.یعنی نصف هشتگ‌ هاراازمیان پراستفاده‌ترین ونصف دیگرراازمیان مرتبط‌ترین هشتگ به محصول راانتخاب نمایید.

3.ازتخفیف هابرای بازاریابی در اینستاگرام استفاده نمایید؟

اینستاگرام میتواندتاحدودی یک پلتفرم انفعالی بحساب بیاید.منظورم این است که برخی ازکاربران معمولابرای برقراری ارتباط و وقت گذارن بدون هدف داخل اینستاگرام میچرخند.اگرقصدفروش ازطریق اینستاگرام را داریدمهم است که فالوئرهای خودرابا محتوایی سرگرم کنیدکه آن هارابه کاربرهای فعال تبدیل نمایدبجای این که کاربر های منفعلی باشند.درواقع وقتیکه تبلیغات باپست های جذاب وزیبااز محصولات ترکیب شوند،کاربران بهشون واکنش  بسیارخوبی نشان میدهند.پیشنهاد های خودرابصورت ویترینی ازمحصولات خودومتن آگهی درپکیجی به همراه یک کدبن ارائه نمایید.بهترین کار این است که حراج هاوتخفیف هارابه یک رویداد،مانند:بلک فرایدی ویاحتی سوپربول مرتبط نمایید.اینکار به شما عزیزان کمک میکندکه تبلیغ شما اهمیت بیشتری داشته باشدو اگر مرتبا وبدون دلیل خاصی تخفیف بگذارید ممکن است که محصولات شمادر نظرمشتریهاباارزش جلوه نماید.

4.ازاینستاگرام ادز در صفحه لندینگ ویا محصولات خود استفاده نمایید.

یکی ازبهترین روش هایی که میتوانیدازطریق اینستاگرام محصولات خودرابه فروش برسانیدگذاشتن آگهی‌هایی است که به فروشگاه ویا وب سات شما لینک میشوند.اینستاگرام ادز به این خاطربی نظیر است که به شمااین اجازه میدهدکه یک (CTA(ولینک واسطه ایجادنمایدکه درهیچ کدام ازسایرپست های اینستاگرام این قابلیت راندارد.میتوانیدیکی ویا دوتاتصویرازمحصولات خودراباتوضیحات آن یاشماره تلفن پاسخگودرکپشن خودپست نمایید.بعدتلاش به خرید از مشتریها  ازخود نمایید.اگرمیخوایدشانس خودرا برای فروش به حداکثر برسانید، به فکر آفر دادن در زمان محدود باشید.به کاربران خود دلیلی بدهیدکه تا همین الان خرید خودراانجام دهند ودرآن وقف ای ایجاد نکند.این یک راه موثربرای بالابردن میزان تبادل نظرهادرمورد آگهی‌ها شما است.اگرکارشماخدماتی است،پیشنهادهایی ارائه نمایید.مانند:مشاوره ویا ارزیابی تاازاین طریق بتوانیدبه اطلاعات مشتری بالقوه خود دسترسی داشته باشید.یکی ازمهمترین نکات درموردیک آگهی موفق این است که آگهی خود را درچه پیجی بگذارید.پس پیشنهادمااین است که   آگهی‌های خودرابه یک پیج محصولات بهینه شده بفرستیدویابه یک لندینگ پیج بفرستیدکه یک آفر داخل آن هایلایت شده باشد.

5.از ابزار bonus entry contest برای بیشتر شدن فالوئرهای خود کمک بگیرید.

بازاریابی در اینستاگرام معرکه است ولی اگرشماکسی رانداشته باشیدکه ازشماخریدکند،موفق نخواهید بود.چه قصدشمااستارت یک بیزینس جدیددر اینستاگرام باشدوچه بدنبال توسعه بیزنس حال حاضرخودباشید،این ابزاردرست همان چیزی است که نیازدارید.bonus entry contest هابهترین راه برای افزایش سریع فالوئروسرگرم کردن کاربران درپلتفرم های چند منظوره اجتماعی هستندوبرای هر بیزینس درحال رشدی حیاتی هستند.روش این ابزارهابرای افزایش فالوئربه این دلیل هوشمندانه است که مستقیم برورودی حساب کاربری شماوآنهایی که باشما تعامل دارندپاداش میدهد.مثلا،وقتی کاربری به bonus entry contest شماواردمیشود ممکن است که این کانتست 5انتری اضافه برای فالوکردن شمادراینستاگرام،3انتری برای توئیت کردن لینک کانتست،ویا10 انتری برای ورودیک دوست به کانست هم بگیرد.به این مثال معرکه از bonus entry contest از(Bhu Foods)دقت داشته باشیدکه بالغ بر5000 انتری داشته است که دراین روند،کلی فالوئر توی شبکه های اجتماعی جمع کرده است.

6.برای بازاریابی در اینستاگرام از عکس محصولات خود استفاده نمایید.

آسان ترین کار دربازایابی اینستاگرام ساده ترین کار این است که عکس محصولات خودرابگذارید.ترکیبی ازعکاسی عالی ویک کپشن عمل گرایانه بطورقطع به موفقیت شمادراینستاگرام مارکتینگ کمک  بسیاری میکند. واینکار بسیار اهمیت دارد درعین سادگی.پست کردن تصاویر محصولات خود درفواصل معین به همراه یکسری اطلاعات جذاب وحرفه ای درکپشن،یک استراتژی محکم و عالی برای تقویت برند شما در اینستاگرام است.سعی کنید داخل هرکپشنی به تخفیف،قیمت واقعی،واین که ازچه طریقی میتوانند به آن محصول دسترسی داشته باشنداشاره نمایید.ازعکسهایی استفاده نماییدکه موجب کنجکاوی کاربران شماشود.اگرعکسهایی معمولی ویاحتی باکیفیت بسیارعالی منتشر نماییدولیبرای کاربران هیچ انگیزه‌ای ایجاد نکنداین عکسها فایده ای ندارند.افراد بیشترباعکسهای زیادی مواجه هستند وتنهاچیزی که موجب توقف بریک عکس خاص میشودحس کنجکاوی است.برای ایجاد کردن کنجکاوی روشهای بسیار زیادی وجوددارد؛مانند:میتوانیدازیک محصول ازفاصله‌ای بسیارنزدیک عکس بگیریدکه به راحتی قابل حدس زدن نیست.ایده دیگرگرفتن عکس اززاویه‌ای نامتداول است.کمی وقت بگذاریدوبا خلاقیت تمام عکس بگیرید ببینید چگونه کاربران از عکسهای شما لذت میبرندوتوجه میکنند.

7.برای بازاریابی در اینستاگرام اکانت خودرا به بیزینس اکانت تغییردهید.

اگرتابحال این کاررا انجام ندادید،بایداکانت اینستاگرام خودرابه یک بیزینس اکانت یااکانت تجاری تبدیل نمایید.داشتن یک بیزینس اکانت به شما این اجازه رامی دهد که درپست هاواستوری های خودبه امکانات منحصربفردی دست پیدا کنید،فالوئرهای خودرابهتربشناسیدواطلاعاتی نظیرساعات کاری،موقعیت،وشماره تلفن شرکت خودرادرهر زمینه ای که فعالیت میکنیداضافه کنید.

8.برای بازاریابی در اینستاگرام از ابزار قرعه کشیInstagram sweepstakes  استفاده نمایید.

بااین که هشتگ کانتست هابسیارعالی هستندولی اگرازبازدیدکننده هابخواهندیک عکس دارای هشتگ برندشده راداخل پروفایل خود دانلود نماییدممکن است که خواهش بزرگی به نظربرسد.اگربرای برندو بازار هدف خودباچنین مشکلی مواجه هستید،بجای آن ازابزارهای قرعه کشی اینستاگرام Instagram sweepstakes  استفاده نمایید.پروسه ورود کمی متفاوت است،بااستفاده ازاپلیکیشن کانتستی که انتخاب کردید،یک صفحه قرعه کشی بااطلاعاتی درباره کانتست خود،جایزه وفرمی ازاطلاعاتی که میخواهیدازورودی هاجمع آوری نماییدوایجادکنید.این اطلاعات هرچی کمترباشدبهتر است مانند: اطلاعات ایمیل ها،ونام انتری ها باشد.بعدیکسری پست واستوری خود رابذاریدکه اطلاعاتی در موردجوایزداشته باشدویک شماره تلفن مربوط به جوایز خوددرصفحه کانتست قراردهید.یک مزیت اینستاگرام این است که میتواانید لینک این جوایز را داخل بیو bio خود قرار دهید بصورتیکه کاربران بتوانندروی آن کلیک کرده و وارد شوند.ابزارهای قرعه کشی اینستاگرام بسیار عالی هستندبخصوص اگربرای آگهی خود هزینه کنید.به دلیل اینکه آگهی های اینستاگرامی تنها راهی هستندکه میتوانیدازطریق آن کاربران ازیک پست به یک لینک خارجی بفرستیدوفرستادن کاربران به صفحه قرعه کشی خودبرای جمع آوری ایمیل آنهاو بدست آوردن ورودی ها ضروری است.

9.برای بازاریابی در اینستاگرام استوریهای خود را بروز نمایید.

استوری اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوای شما معرکه است،مانند:یک بلیت فرست کلاس است که شمارا داخل فید فالوئرهای خودبه اوج میرسد.آپدیت کردن استوری شمادرفواصل زمانی معین، مثلا:حداقل یک باردرروز،روش بسیارعالی برای تعامل با فالوئرهای شما میباشد.استوری ها،دربالای فیدهای خبری فالوئرهای شماجای دارندبنابراین بهترین راه برای دیده شدن پست های شماتوسط آن ها هستند.اگربه تازگی یک عکس ویاویدیو پست کردید،برای هدایت کاربران خودبه سمت آن ازاستوری استفاده نمایید.نتیجه ای که بدست می آورید،معرکه است. 

10.برای بازاریابی در اینستاگرام محتوا متنوعی تولید نمایید.

هر چندکه این یکی از استراتژی های بازاریابی نمی باشد،ولی متنوع کردن محتوای اینستاگرام شما ایده جذاب وحرفه ای است.درمواقعی که استفاده ازتصویرکافی بنظر نمیرسدوازویدیو استفاده نماییدویااز افزونه اسلایدراینستاگرام برای تعریف کردن داستان وبرجسته کردن محصول ازطریق تصاویرچند گانه بهره ببرید.بهره بردن ازاشکال مختلف محتواامکان استفاده حداکثری ازپلتفرم رابه شمامیدهدودیدن یک ویدیو بین صدهاعکس میتواندبرای مخاطب جالب باشد. 

11.برای بازاریابی در اینستاگرام محصولات خاص خودراهایلایت نمایید.

همانگونه گفتم یکی ازبزرگترین مزایای داشتن یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام این است که میتوانیدازطریق استوری خودبه (URL(های خارجی متصل شوید.این قابلیت دراکانت های غیرتجاری وجود ندارد.وازاین مزیت استفاده نماییدومحصولات خودرادراستوریهای خودبااستفاده ازیک لینک (swipe-up(،هایلایت نماییدکه کاربران بتوانیدبا استفاده از آن خریدنمایند.اگراز اینستاگرام کانتست استفاده مینمایید هم این به خوبی کارمیکند.که فالوئرهای رابه پیج انتری کانتست دراستوری خودلینک نمایید تاورود آنهاتاحدامکان راحت باشد.

12.برای بازاریابی در اینستاگرام اعتماد‌ مشتریان خودرا جلب نمایید.

یکی ازجنبه‌های برندینگ،اعتمادسازی است.بدون اینکه کاربران به برندشمااعتمادنداشته باشند،چه کاری ازپیش میرود؟هیچ!پس بسیاردقت داشته باشیدکه برای اعتماد‌سازی برنامه‌ریزی نمایید.زیراکاربران بایداسم شمارابااعتمادورضایت بشناسند. شما عزیزان باید بستری رابرای کاربران خود فراهم کنید که با خیال راحت وبااعتماد به پیچ شما وارد شوند وخرید خود را انجام دهند.

13.برای بازاریابی در اینستاگرام در لایو خود بافالوئرها تبادل نظر نمایید.

همانگونکه قبلاهم درباره اهمیت شکل های متفاوت محتواصحبت کردیم،اگربیس طرفدارهای شمادرحدکفایت باشداستفاده ازلایو اینستاگرام برای شمامعجزه میکند.لایو اینستاگرام برای این که بتوانیدبا فالوئرهای خودبه شکل خاصتری تبادل نظر نماییدروش بسیار خوبی به نظر میرسد.برنامه لایو شمابه چندشکل متفاوت میتواندبرگزارشود،چندتاازفرمت هایی که به خوبی کارمیکنند،این ها هستند: Q&As .proruct launches، influencer takeovers، موضوع لایو شماهرچه قرارباشدابتدابایدمطمئن شویدکه به خوبی اطلاع رسانی کردید،تابرنامه شمابیشترین شانس یک اجرای بسیار خوب راداشته باشد.در نهایت،برای اجرای لایو خودیک هدف مشخصی انتخاب نمایید،اعم ازجذب مخاطب برای بازدید از وب سایت خود،ورود کاربران به کانتست شما،ویاخریدیک محصول میباشد.داشتن یک هدف خاص تمرکزبرنامه شمارابر رسیدن به آن هدف تضمین میکند.

14.بازاریابی در اینستاگرام با عکسهای مرتبط با کسب و کارخودکامنت بگذارید.

همانگونه که شمامیتوانیدباکامنت گذاشتن برروی پست های محلی ویااکانت های مرتبط بامحصول وبرندخودمقداری ازترافیک رابه صفحه اینستاگرام خودهدایت نمایید.بااستفاده ازهشتگهای قبلی خود پست هایی راپیدا نماییدوتعدادی کامنت اینجاوآن جا قرار دهید.اینکار میتواندشمارابه کاربران بالقوه محلی وکاربران موجوددرصنعت خودمرتبط نمایدودرموردبرندشمااطلاع رسانی انجام شود.بجای کامنت هایی نظیر «چه عکس محشری»،تلاش کنیدکه کامنت های معنی داری بگذارید،اینکاربه برقراری ارتباط بین شماوسایربرندهاکمک منمایند.

15.برای بازاریابی در اینستاگرام فالوئرهای خودترغیب کنیدتا post notification را فعال نمایند.

اینستاگرام تغییراتی درقوانین فیدهای کاربران انجام داده است که بازهم برای آن دسته ازفالوئر های شماکه باپست های شمابطورمعمول سر وکارندارنددیده شدن محتوای شماممکن است که مشکل باشد

هرچند وقت یکباریک (CTA(به پست های خوداضافه نماییدویاحتی به پروفایل های خودکه به کاربران نشان بدهدpost notification رافعال نمایند.اینکار موجب میشودهر بارکه شماپستی دراینستاگرام قرار میدهید فالوئرهایک نوتیفیکیشن دریافت مینمایندواحتمال دیده شدن پست شماوتعامل بابرندشما بالاتر میرود.این به معنی یک خبرنامه ایمیلی برای فیداینستاگرام شما بحساب می آید.

16- برای بازایابی در اینستاگرام ازتبلیغات زیاداستفاده ننمایید.

از متدوالترین اشتباهات  بازاریابی در اینستاگرام،استفاده بیش ازحدازتبلیغات است.تبلیغات ابزاری بسیارمفیدوموثردرمعرفی کسب وکاراست.اماتبلیغات زیادوگسترده سبب خستگی ودلزدگی کاربران شما خواهدشد.نکته بسیار مهم دراین زمینه تبلیغات این است که اگرتبلیغات دراینستاگرام به اندازه کافی نباشدنتیجه عکس میدهدوبجای افزایش فالوورباآنفالوهای زیاد روبرو خواهید شد.پس در تبلیغات زیادرویی نکنید و تبلیغات را به اندازه ولی مستمر انجام دهید.

17.دربازایی اینستاگرام ازیک اینفلوئنسر کمک بگیرید.

بااینکه بنظرمیرسدروزهای اوج اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام به پایان رسیده است،اماهنوزبین پلتفرم هاشیوع بسیارزیادی دارد.اگربدنبال دسترسی آسان – ولی نه ارزان – به بازارهدف خودهستیدبایک اینفلوئنسر اینستاگرام درحوزه صنعت خود آشناشوید وازآن بخواهیدیک پست اسپتانسری که بیزینس یامحصول شماراهایلایت نمایدوفالوئرهای خودرابه سمت وب سایت ویافروشگاه شماهدایت نماید.یاباهم یک giveaway دایر نمایید.بجای گشتن بدنبال اینفلوئنسر های بافالوئربالا،بدنبال آنهایی باشیدکه ارتباط بسیارخوبی بافالوئرهای خوددارندودارای نفوذاجتماعی قدرتمندی هستند.بخاطرداشته باشیدکه چنین شخصی وسیله ای برای گسترش برندشماومعرفی بیشترآن دراینستاگرام خواهد بود،پس توجه داشته باشیدکه به خوبی انجام دهید. بادقت اینفلوئنسری انتخاب نماییدکه ارزش هایی مطابق با ارزش های شماداشته باشد.

18.برای بازاریابی در اینستاگرام میتوانید ازآگهی در کانتست خود استفاده نمایید. 

اکثربیزینسها ممکن است کانتست موفقی دراینستاگرام داشته باشندامااگرتمایل داریدکه کانتست شمابیشترین موفقیت ممکن رابدست بیاریدراهی است که ارزش صرف هزینه وزمان رادارد.آن هم استفاده از آگهی در کانتست خودمیباشد.این تنها راهی است که دستیابی کانتست شمارابه تمامی مشتری های بالقوه جدیدی که به احتمال زیادممکن است که به محصول شماعلاقه داشته باشندتضمین میکند.

ابتدا بهتر است توضیح دهیم که مالک اینستاگرام ادز فیس بوک است،به همین خاطرفیس بوک ادز رو شیر میکندکه ابزاری بی نهایت قوی است که به شما این اجازه رامیدهد که کاربران براساس چیزهایی که فیس بوک درمورد آنها اطلاع دارد:مانند دموگرافیک ها،علایق و… هدف قرار دهند.این روشی بسیارموثر برای دستیابی به کاربران بالقوه میتوانندمشتری شما شوندبجای این که فقط بافلوئرهایی که در حال حاضر داریدمعامله نماییدکه ممکن است ازقبل هم مشتری شما ببیشتر شوند.در کانتست خود میتوانید جوایز برجسته انتخاب نمایید به این خاطرکه درنهایت آن چیزی که کاربر هارابه کلیک کردن روی کانتست شماوورود، ترغیب میکند بسیار تاثیر گذار است.

19.برای بازاریابی در اینستاگرام میتوانیداز(CTA)استفاده نمایید.

 بیوگرافی پروفایل شمادر اینستاگرام بخشی است که کم ترکسی به آن توجه میکند ولی بسیار اهمیت دارد.این بخش تنها جایی است که البته بعد از پستهاکه مردم میتوانید اطلاعاتی راجع به بیزینس شما کسب کنند.انجام کاری بسادگی اضافه کردن یک CTA به آن میتواند میزان ترافیکی که از اکانت شمابه وب سایت خود ویافروشگاه خود منتقل می شودراافزایش دهد.مثلااگریک فروشگاه الکترونیکی داریدمیتوانیدچنین چیزی اضافه نمایید: که «برای خریدروی این لینک کلیک نمایید» ویااگر وبلاک دارید:«برای خواندن تازه ترین پست های ماکلیک نمایید».

20.برای بازاریابی در اینستاگرام محصولات خود را عملی نمایش دهید.

باتوجه به اینکه گذاشتن عکس محصول،کار بسیار عالی وموثراست ولی یکی ازراه هایی که آنها رابیشتربه فالوئرهای شمامرتیط میکندنشان  دادن آنهابصورت عملی هستند.نشان دادن شخصی که درحال استفاده ازمحصول شما میباشد میتواند بسیار تاثیرگذار باشدوموجب شودکه فالورهای شماخودشان را بجای آن شخص بگذارندوبهترباتصویرارتباط برقرار نمایند.اینکار همین طورمیتواندهدف دوم تصویرراکه نشان دادن موقعیت های مختلفی که محصول شمامیتواندمورد استفاده قرار بگیریدایجادکند که اینکارحتی میتواندفالوئرهای شما رابرای خرید ترغیب کند.

جمع بندی

دراینجا ما یه شما عزیزان 20ترفند در بازایابی اینستاگرام را گفتیم که این راهنمایی ها به موفق شدن شما دراینستاگرام کمک بسیار زیادی میکند.ممکن است ابندا آسون بنظر برسدولی مطمئن هستیم که باکمک این راه کارها به موفقیتهای بسیار بزرگی در بازایابی اینستاگرام خواهید رسید.

گروه آموزشی وب سایت 30، با همکاری کارشناسان متخصص و با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی احساس نیاز به ایجاد بستری آموزشی برای علاقمندان حوزه دیجیتال مارکتینگ کرد، امروزه تقریبا گسترش نامحدود بازار صنعت دیجیتال مارکتینگ برای همگان آشکار شده است، و خیلی واضح است که نیاز به مراجع آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ هر روزه بیشتر و بیشتر می شود، با توجه به اهمیت این موضوع شما تنها با جستجو در اینترنت شمار زیادی از وب سایت هایی را می یابید که در این حوزه فعالیت میکنند و مقالات و آموزش های تخصصی ارائه می دهند، احساس نیاز برای تولید بستری کاملا تخصصی در صنعت دیجیتال مارکتینگ توجه و انگیزه ما را به ایجاد یک وبگاه کاملا آنلاین و رایگان بیشتر کرد. گروه آموزشی وب سایت 30 با آماده سازی وب سایت 30 دات آی آر، و جمع آوری و ارائه مقالات و آموزش های تخصصی در صنعت دیجیتال مارکتینگ را راه اندازی کرد. در حال حاضر گروه آموزشی وب سایت 30، به پشتیبانی و لطف کاربران و وبمستران محترم و ارزشمند خود به یکی از مراجع برتر در صنعت دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است، و این باعث افتخارمان است که در کشور عزیزمان ایران هر چه در توان داریم و از دستمان بر می آید را انجام دهیم تا به مقالات و آموزش های داخلی و بین المللی حرفه ای تر ، آپدیت و بروز تر ارائه دهیم و به افراد بیشتری کمک کنیم.

درباره‌ی zarei

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *