ایجاد یک موضوع رسانه اجتماعی: ایده های پست قدرتمند

رسانه‌های اجتماعی هنوز یکی از بهترین استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ هستند و آن را جزء هر کمپین تبلیغاتی قرن بیست و یکم می‌سازند. بیش از 80 درصد از نسل هزاره از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، به همراه 74 درصد از مصرف کنندگان GenX و تقریباً نیمی از تمام افرادی که در حال رشد هستند.

رسانه های اجتماعی رو به افول نیستند، درست برعکس است. بیبی بومرها سریعترین رشد مخاطبان رسانه های اجتماعی هستند و نسل Z در حال جلب توجه جهانی برای پلتفرم های جدیدتری مانند تیک توک و اسنپ چت است.

سوالی که باید از خود بپرسید این است که چگونه می توانید از این پدیده بازاریابی بهره مند شوید. با ایده‌های خلاقانه‌ای که تبدیل می‌شوند، الهام‌بخش موضوع رسانه‌های اجتماعی خود شوید!

 

تم رسانه اجتماعی خود را با نام تجاری خود هماهنگ کنید.

قبل از اینکه بتوانید هر پست هوشمندانه بسازید، ابتدا باید خانه رسانه های اجتماعی خود را مرتب کنید. این کار با همسو کردن موضوع رسانه های اجتماعی با آرم، پیام، رنگ ها و تعهد به رضایت دنبال کنندگان برند شما شروع می شود.

رسانه های اجتماعی مهم مانند فیس بوک و توییتر به شما اجازه می دهند صفحات رسانه های اجتماعی خود را سفارشی کنید. شما می توانید آواتار نمایه و تصاویر جلد خود را انتخاب کنید. توییتر همچنین به شما امکان می دهد رنگ های صفحه خود را انتخاب کنید.

به سایر صفحات رسانه های اجتماعی حرفه ای در جایگاه خود نگاه کنید. از لوگوی خود به عنوان آواتار نمایه خود و از یک طرح یا عکس با تاثیر بالا به عنوان تصویر هدر خود استفاده کنید.

صفحات رسانه های اجتماعی شما باید با ظاهر و ظاهر وب سایت و برند شما هماهنگ باشد. هنگامی که آن را کاهش دادید، می توانید به استراتژی محتوای خود بروید.

یک استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی بسازید.

استراتژی های محتوا فقط برای وبلاگ ها، وب سایت ها و توضیحات محصول نیستند. بازاریابی محتوا برای موفقیت در رسانه های اجتماعی بسیار مهم است.

پست های جذاب با تحقیق شروع می شوند. در مورد موفق ترین پست های رسانه های اجتماعی در جایگاه خود تحقیق کنید. همه سایت‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی ویژگی‌های جستجوی پیشرفته‌ای دارند که استخراج پست‌های برتر را آسان می‌کند.

چه چیزی در مورد پست های ویروسی در جایگاه شما برجسته است؟ چه مضامین و پیام‌هایی بیشتر مورد توجه قرار گرفتند؟ از چه تصاویری استفاده کردند؟

برندهای ویروسی بازار هدف خود را درک می کنند. بهترین کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی ویروسی، برای کشف بهترین فرصت‌ها برای برندشان، زمان را روی تحقیقات بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مصرف کنندگان هدف آنها چه مشکلات مشترکی دارند؟ آنها بیشتر به چه ارزش ها، علل و منافعی اهمیت می دهند؟ آنها کجا زندگی می کنند و اهداف آنها چیست؟

شما می خواهید یک ایده واضح از اینکه با چه کسانی در رسانه های اجتماعی درگیر می شوید.

 

یک کمپین هشتگ هوشمندانه راه اندازی کنید.

یک کمپین هشتگ عالی می تواند راه درازی داشته باشد. برخی از هشتگ های برتر امروزی قبلاً خود را در فرهنگ پاپ تثبیت کرده اند.

کمپین های هشتگ برای رویدادهای فروش، عرضه محصول، فروش فصلی و پروژه های بازاریابی حساس تر به زمان مناسب هستند. این نوع کمپین های بازاریابی با مشارکت مصرف کننده بهترین کار را دارند.

به عنوان مثال، می توانید با اینفلوئنسرهای محبوب اینستاگرام کار کنید و از آنها بخواهید محصولات جدید شما را با یک هشتگ منحصر به فرد پست کنند. اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی به طور منظم با حامیان برند کار می کنند. این یک راه عالی برای شروع کمپین هشتگ شما و ایجاد علاقه بیشتر در بین عموم است.

 

هرگز یک فرصت واقعی را از دست ندهید.

رسانه های اجتماعی زودگذر است. شما هرگز نمی خواهید فرصتی را برای جلب توجه در جدول زمانی کاربران از دست بدهید. از هر مناسبت، هشتگ یا رویداد خاصی که با برند شما مرتبط است استفاده کنید.

پست‌های مربوط به موضوعات پرطرفدار در رسانه‌های اجتماعی یک ثانیه جمع می‌شوند. شما نمی توانید ادامه دهید مگر اینکه یک ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی در کنار خود داشته باشید.

ابزارهای مانیتورینگ در مورد هر نامگذاری و هشتگ به شما هشدار می دهند تا بتوانید به سرعت به کاربران پاسخ دهید. همچنین می‌توانید تمام حساب‌های خود را به‌طور هم‌زمان نظارت کنید. به دنبال یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی باشید که به شما امکان می دهد از یک داشبورد با کاربری آسان نظارت کنید، پاسخ دهید، دنبال کنید و پست کنید.

 

از مخاطبان خود سوال بپرسید.

نظارت بر پست‌های رسانه‌های اجتماعی، تعامل با مخاطبان را بسیار آسان‌تر می‌کند، که برای هدایت ترافیک وب و فروش از رسانه‌های اجتماعی ضروری است. چیزی که رسانه های اجتماعی را بسیار متفاوت از بازاریابی سنتی می کند این است که مصرف کنندگان با برندها و افراد مشهور ارتباط مستقیم دارند. شما می خواهید این رابطه را تا حد امکان تقویت کنید.

شروع به پرسیدن سوالات مرتبط از مخاطبان خود کنید. اگر یک شرکت پوشاک در فضای باز هستید، درباره مکان‌های پیاده‌روی، داستان‌ها یا محصولات مورد علاقه خود سؤال بپرسید. پرسیدن سوال باعث تعامل می شود و بازخورد ارزشمندی برای بهبود ارائه می دهد.

نظرسنجی ها نیز ایده های محبوب پست هستند. شما این تعداد زیادی از این توییترها را خواهید دید، اما آنها می توانند ده ها هزار رأی ایجاد کنند! نظرسنجی ها اغلب در استراتژی های محتوا نادیده گرفته می شوند، اما آنها یک سلاح مخفی رسانه های اجتماعی هستند.

ایده های پست همیشه سبز

محتوای همیشه سبز به همان اندازه برای بازاریابی رسانه های اجتماعی مهم است که پست های حساس به زمان. محتوای همیشه سبز را می توان در هر زمانی در طول سال استفاده کرد. حتی می‌توانید بدون اینکه آنلاین شوید آنها را دوباره به اشتراک بگذارید.

مانند همه استراتژی های محتوایی با تبدیل بالا، بازاریابی همیشه سبز با یک سوال شروع می شود. دریابید که مصرف کنندگان شما در طول سال به دنبال چه چیزی هستند. چه محصولاتی در هر فصل مورد تقاضا هستند؟

 

تحقیق گوگل بهترین است

روشی برای یافتن موضوعات همیشه سبز که پایگاه هدف شما به آنها علاقه مند است. می توانید از ابزارهای کشف محتوا برای یافتن مقالات و پست های با بالاترین تبدیل برای یک موضوع خاص استفاده کنید. شما می توانید از مقالاتی که به صفحه اول گوگل راه پیدا می کنند چیزهای زیادی بیاموزید.

 

استراتژی محتوای خود را خودکار کنید.

تولید، نظارت، تجزیه و تحلیل و زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی کار زیادی است. به یاد داشته باشید که یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد استراتژی محتوای خود را خودکار کنید. انتخاب کنید چه چیزی و چه زمانی پست شود، بنابراین نگران از دست دادن فرصت نباشید.

همچنین می‌توانید پاسخ‌های کاربران را در رسانه‌های اجتماعی خودکار کنید. این یک راه عالی برای پاسخگویی به مشتریان در مناطق زمانی مختلف است. مشتریان برندهایی را با خدمات مشتری 24 ساعته دوست دارند.

 

از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

هر ثانیه ای که نام تجاری شما در شبکه های اجتماعی نیست، فرصتی از دست رفته است. منتظر راه اندازی یک استراتژی محتوایی نباشید که ویروسی شود و تبدیل شود.

درباره مخاطبان خود بیاموزید، در مورد کمپین های ویروسی تحقیق کنید، پست ها را برای تاثیرگذاری بهینه برنامه ریزی کنید، سوال بپرسید، از محتوای همیشه سبز استفاده کنید و کمپین خود را برای بهترین نتایج زیر نظر بگیرید. رسانه های اجتماعی را در استراتژی تبلیغاتی گسترده تر خود برای حداکثر نتایج ادغام کنید.

از این موضوع رسانه های اجتماعی استفاده کنید و ایده های خود را ارسال کنید تا مطالب خود را به سطح بعدی ببرید. بازاریابی عالی بدون یک لوگوی جذاب شروع نمی شود. برای ایجاد ایده های بیشتر در زمینه برندینگ، وبلاگ را بررسی کنید، یا فوراً با لوگوی خود شروع کنید!

درباره‌ی zarei

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *