مهم ترین ابزار های بازاریابی شبکه های اجتماعی کدام اند؟

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فناوری ودنیای مجازی شبکه های اجتماعی به بخشی اساسی از زندگی ما تبدیل شدند.

پلتفرمهایی که تاالان شروع به اشتراک گذاری عکس های قدیمی خود درآن کردید اززمان عکسهای کودکی ومادر شما تسخیر شدند.

شبکه های اجتماعی عالی یک شب اتفاق نمی افتند.

شبکه های اجتماعی فقط به روز تدریجی منشن ها واندکی محتوای با دوام نیستند.

متأسفانه هیچ دستورالعمل جادویی در شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

شبکه های اجتماعی عالی همانند هر استراتژی بازاریابی دیگر دارای طراحی و اندازه گیری دقیق، مدیریت شده ومبتنی بر یک استراتژی قوی و روشن هستند.

برای تحقق چشم انداز استراتژیک خودباید از آخرین روندها، روش ها وابزارها مطلع باشید.

برنامه ریزان شبکه های اجتماعی موجب می شوند تا فعالیت و تعامل در شبکه های اجتماعی برای ما انسان ها آسان ترباشد، بار ما را سبک تر وراحت تر کند و زمینه را برای تأثیر بیش تر فراهم نماید.

اگر واقعاً قصد دارید کانال های اجتماعی خود را درسال 2021 شکل دهید، باید به طور جدی ابزارهای زیر را به جعبه ابزار بازاریابی خود اضافه نمایید.

Social Media Marketing به معنای بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی است.

هر فعالیتی که در شبکه های اجتماعی انجام دهید ومنجر به جذب مشتری شود، SMM نامیده می شود. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی به مراتب سخت تر ازبازاریابی از طریق موتورهای جستجوگر گوگل می باشد (SEM).

زیرا جذب بازدید کننده و طرفدار از شبکه های اجتماعی فرآیندی دشوارتر از SEM می باشد.

لازم بذکراست همیشه هم SMM از SEM سخت تر نیست و بسته به نوع فعالیت ممکن است متفاوت باشد.

 

Biteable

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی قسمت اصلی بازی هست.

محتوای بصری سه برابر بیشتر ازمتن ساده در Twitter جذابیت دارد، بنابراین محتوای بصری خوب می تواند به شما کمک کند تاآن را به سطح بالاتری برسانید.

بااستفاده از Biteable می توانید به راحتی فیلم های کوتاه جذاب، سرگرم کننده وآموزنده ای رابرای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ایجاد نمایید.

Biteable هدیه ای از طرف خدا برای هرکسی که میخواهد بدون نیاز به منابع گران قیمت مانند فیلم یا تجهیزات ضبط صدا، به سرعت وبا کیفیت یک استودیو انبوهی از قالب های ویدئویی، فیلم، موسیقی وصحنه های متحرک رایگان ایجاد نماید.

Biteable یکی از ارزانترین ابزارها در نوع خود با قابلیت استفاده فوق العاده آسان در بازار است.

اکثر امکانات آن حتی با حساب های رایگان نیز دردسترس هستند (ارتقا به حالت Premium هم بسیار ارزان قیمت است ).

پس چرا با ایجاد چند ویدئوی کوتاه و فوق العاده وقابل اشتراک، کمی هیجان بیش تربه محتوای رسانه های اجتماعی خود اضافه نمی کنید؟

Buffer

بافر کار خود رابه عنوان ابزاری برای برنامه ریزی توییتر آغاز کرد.

امروز، این برنامه همه ی پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی، ازجمله فیس بوک، اینستاگرام، پینترست Pinterest، لینکدین LinkedIn رابرای کسی که هنوز از آن ها استفاده میکند، پشتیبانی می کند.

با Buffer میتوانید کارهای بسیار زیبایی راانجام دهید:

از پلاگین های برنامه کروم برای اضافه کردن مقالات ومطالب از وب به صف بافر خود یا به اشتراک گذاری مطالب استفاده نمایید.

لینک هایی راکه به اشتراک می گذارید به طورخودکار کوتاه می کند. اگر کاربر Bitly هستید، میتوانید حساب های خود رامتصل نمایید.

عکس ها وفیلم های سفارشی رابارگذاری کنید یااز عکس هایی استفاده کنید که در مقاله اشتراکی شمااست.

برای پیگیری عملکرد محتوای خود، به تجزیه و تحلیل پیچیده دسترسی پیدا نمایید.

یک برنامه ارسال ایجاد تامحتوای شما درطول روز پخش شود.

به پست های داخل بافر پاسخ دهید.

اعضای تیم را اضافه نمایید.

داشبورد شبکه های اجتماعی مانند Buffer به شما کمک می کند تا بدون این که نصفی از عمر خود را با فیس بوک و توییتر صرف کنید، خوراک رسانه های اجتماعی خودرا با محتوای مرتبط و مهیج پرکنید.

MeetEdgar

شمابه یک مدیر محتوا نیاز داریداما درحال حاضر یک گروه یک نفره هستیدکه مسئول ایجاد محتوای مداوم ومستمر، پشتیبانی فنی و طراحی هستید.

MeetEdgar یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی می باشد که هم به اشتراک گذاری مجددمحتوای شما وهم به بهینه سازی ترافیک اجتماعی شما کمک شایانی میکند. MeetEdgar مدیر محتوای خودکار دستی شما است.

باپروفایل های فیس بوک Facebook، توییتر Twitterولینکدین LinkedIn خود ازطریق یک پلاگین وب می توانید کانال های اجتماعی خود را پر ازپست کنید واز هرکجا با موبایل خود اعلام حضور کنید.

MeetEdgar به شما اجازه را می دهدکه ضمن افزایش تعامل وبهینه سازی بازگشت سرمایه ازدارایی های دیجیتال خود، برای به اشتراک گذاری مجدد محتوا برنامه ریزی کرده وبرمیزان ترافیک نظارت نماید.

باقرار دادن محتوای مداوم خود بطور منظم، می توانید میزان بازدید وتعامل راافزایش دهید.

باوجود صف خودکار ورود داده (Auto-refill)، پستهای منظم شما تموم نمی شود.

این برنامه هم چنین دارای یک ابزار برنامه ریزی مبتنی برگروه است که به شماامکان می دهدانواع مختلف محتوا رابا هم مخلوط کنید تامخاطبان شما هرگز خسته نشوند.

MeetEdgar هم چنین دارای یک کوتاه کننده URL باردیابی کلیک دربرنامه است؛ یعنی میتوانید کلیک های خود را دنبال نمایید.

Buzzsumo

1- وب سایت کاربردی BuzzSumo: رقیبان خود را زیر نظر بگیرید
شبکه های اجتماعی یک بازار کاملا آزادی است که شما و رقبایتان به راحتی وبدون هیچگونه محدودیتی می توانید درآن برای به دست مشتریان یکسان به رقابت بپردازید.

برای این که بتوانید استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی، شمانیاز دارید که برنامه و استراتژی رقبای خودرا بدرستی بدانید. آنها چه محتوایی پست می کنند؟ چه پاسخی از مخاطبان و کاربران خود دریافت می کنند؟ چگونه مخاطبان خودرا جذب میکنند؟

همه این سوال هامهم هستند والبته پاسخ به آنها مهمتر است. برای یافتن پاسخ چنین سوالاتی بهترین ابزار، ابزار BuzzSumo است. این ابزار، به شمااین امکان را میدهد که بتوانیدبهترین بلاگ ها و پست های مرتبط با کلمه های کلیدی مرتبط با کسب وکار خودرا پیدا کنید. بااستفاده ازاین ابزار شما به راحتی میتوانید نیازهای کاربران ومخاطبان خودرا به دست آورید درواقع یک دیدی به شماارائه میدهد.

Buzzsumo یکی از قدرت مندترین ابزار تحقیقاتی دربازار است وقابلیت آن شامل موارد زیر می باشد:

محتوایی راکه بیش تر درکانال های شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده پیدا کنید می توانید دامنه خود یاشخص دیگری راوارد کنید و ببینید چه چیزهایی از نظر اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

اینفلوئنسرهای مرتبط با موضوعات خاص را پیدا کنید.

هشدارها رابرمبنای کلمات کلیدی، برندها، لینک ها، نام نویسنده یا دامنه دریافت کنید.

رقبا را ردیابی کنید و محتوای آن ها را آنالیز کنید.

از Buzzsumo برای تحقیق عبارات و جملات کلیدی وموضوعات پرطرفدار موردعلاقه مخاطبان خوداستفاده کنید. می توانید ازآن برای یافتن پست های جدید وجالب برای به اشتراک گذاری یاجستجوی ایده های محتوا براساس عملکرد خوب استفاده کنید.

واگر مقداری پول بدست آوردید، Buzzsumo Pro را خریداری کنید که نیروگاهی برای تحقیقات رقبا است.

Missinglettr

تبلیغات شبکه های اجتماعی برای موفقیت دردنیای آنلاین بسیارحیاتی و واجب است، اما ممکن است برنامه ریزی کردن پست هادلیل بلندشدن هرروز شما از تخت خواب نباشد.

حتی اگر ازابزاری برای تسریع روندپیشرفت همزمان همه کانال های خود استفاده میکنید، بازهم باید متن وتصاویر مربوط به هر پست رابه صورت دستی وارد نمایید.

برای تبلیغ مجدد پست ها، باید آنها را هرروز مرتب و بررسی نمایید.

Missinglettr به شماکمک میکند تافرآیند ایجاد محتوای اجتماعی رابا قطعه قطعه کردن محتوای پست وبلاگ خود وایجاد محتوای اجتماعی ارزشمندبرای یکسال بطور خودکار انجام دهید: درطول یکسال، 9 پست جداگانه در کانال های اجتماعی شما گذاشته می شود.

این یعنی شما می توانید روی نوشتن پست های طولانی مدت وبلاگ تمرکز کنید در حالیکه شخص دیگه ای ازجنبه ی خلاقانه تبلیغ اجتماعی و زمان بندی پست ها مراقبت میکند.

بنابراین یک کار کمتر درلیست شما وجود دارد.

Missinglettr دارای الگوهایی برای ایجادمحتوا، برنامه ریزی وتسهیل تأییدهای مشتری است.

Missinglettr هم چنین URL سفارشی رابرای صادرکردن دارایی های کمپین کوتاه میکند تابتوان از آنها درسایر اقدامات بازاریابی استفاده کرد.

Missinglettr امکاناتی داردکه بار شما را سبک و راحت میکند. شما حتی یک گزارش هفتگی دریافت میکنید. بنابراین دربالاترین عملکرد بازاریابی خود هستید.

MeetEdgar

شمابه یک مدیر محتوا نیاز داریداما درحال حاضر یک گروه یک نفره هستیدکه مسئول ایجاد محتوای مداوم ومستمر، پشتیبانی فنی و طراحی هستید.

MeetEdgar یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی می باشد که هم به اشتراک گذاری مجددمحتوای شما وهم به بهینه سازی ترافیک اجتماعی شما کمک شایانی میکند. MeetEdgar مدیر محتوای خودکار دستی شما است.

باپروفایل های فیس بوک Facebook، توییتر Twitterولینکدین LinkedIn خود ازطریق یک پلاگین وب می توانید کانال های اجتماعی خود را پر ازپست کنید واز هرکجا با موبایل خود اعلام حضور کنید.

MeetEdgar به شما اجازه را می دهدکه ضمن افزایش تعامل وبهینه سازی بازگشت سرمایه ازدارایی های دیجیتال خود، برای به اشتراک گذاری مجدد محتوا برنامه ریزی کرده وبرمیزان ترافیک نظارت نماید.

باقرار دادن محتوای مداوم خود بطور منظم، می توانید میزان بازدید وتعامل راافزایش دهید.

باوجود صف خودکار ورود داده (Auto-refill)، پستهای منظم شما تموم نمی شود.

این برنامه هم چنین دارای یک ابزار برنامه ریزی مبتنی برگروه است که به شماامکان می دهدانواع مختلف محتوا رابا هم مخلوط کنید تامخاطبان شما هرگز خسته نشوند.

MeetEdgar هم چنین دارای یک کوتاه کننده URL باردیابی کلیک دربرنامه است؛ یعنی میتوانید کلیک های خود را دنبال نمایید.

 

Hootsuite

Hootsuite یکی ازبهترین و مهمترین گزینه برای مدیریت شبکه های اجتماعی است، چراکه گزینه‌های بسیار گوناگونی داردکه میتوانید باتوجه به سایز کسب وکار خود بهترین گزینه را مدنظر داشته باشید. اگرشما تنهااستفاده کننده ازحساب کاربری این پلتفرم باشید وتعداد پروفایل‌های شما در شبکه‌های اجتماعی کمتراز ۱۰مورد باشد، استفاده کردن ازاین ابزار برای شما فقط ۲۰ دلار درماه هزینه خواهد داشت.

امابرای کسب وکارهای بزرگ تر نیزگزینه‌هایی مشخص هستند که برای مدیریت تا ۲۰و تا ۵۰اکانت مناسب هستندکه هزینه این گزینه‌هابه ترتیب ۹۹ و ۴۹۹ دلار درماه است.

Hootsuite به شما این امکان را میدهد تاپست‌هایتان راطبق یک برنامه زمان بندی وبصورت خودکار دراکانت‌های مختلف بارگذاری نمایید. یااینکار دیگر نیازی به صرف وقت برای انتشار پست‌هانخواهید داشت و هیچ گاه هم انتشار پستتان به تأخیر نخواهدافتاد.

کتابخانه این پلتفرم برای مدیریت محتوا بسیارمفید وکاربردی است. شمامیتوانید بطور مستقیم به محتوایی که روی گوگل درایو یا دراپ باکس ذخیره می‌ نمایند دسترسی داشته باشید وبه سادگی برای انتشارآن اقدام نمایید.

منوی زمان بندی پلتفرم تمام محتواهای منتظربرای انتشار رابه شما نمایش میدهد ومانیتور کردن آن ساده است. شمامیتوانید پستهای زمان بندی‌شده را برحسب روز، ماه یاسالی که قراراست منتشر شوند مشاهده نمایید.

اگرتیم بزرگی دارید وچندین نفر ازاین پلتفرم استفاده می‌ نمایند میتوانید رهبران تیم رامشخص نمایید تااجازه وتأیید آنها برای انتشار پست الزامی باشد. به این ترتیب دیگرنیاز نیست نگران انتشار پستهای تأیید نشده باشید.

یکی ازبهترین قسمتهای پلتفرمهای مدیریت شبکه های اجتماعی بخش گزارشهای تحلیلی آن‌ها است.

بااستفاده کردن از پلتفرم Hootsuite دیگرنیازی به استفاده کردن ازدیگر ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی برای تحلیل اکانتهای شبکه های اجتماعی مختلف نخواهیدداشت، چراکه این پلتفرم تمام گزارشهای موردنیاز شمااز جمله تعدادمشاهدات، تعدادمخاطبین یکتا ونرخ بازگشت سرمایه راپوشش میدهد.

درکل پلتفرم Hootsuite میتواند بسیارمفید وکاربردی باشد.

 

Mention

منشن یک ابزاری شنیداری اجتماعی بسیارجامع وکامل می باشد.

بااستفاده کردن از منشن برند، محصولات یارقبای خود را درزمان واقعی دیده بانی کنید.

درصدر مکالمه بودن آسان است: شما میتوانید به نظرات وسخن های شبکه های اجتماعی ازداخل پلتفرم جواب دهید، ومی توانید بااستفاده از Mention اینفلوئنسرهای مربوطه رابرای فعالیت های بازاریابی مؤثر پیداکرده ورقبا را بررسی وتجزیه وتحلیل کنید.

 

Sumo

Sumo مجموعه کاملی ازابزارهای بسیار مفید ترافیک و شبکه های اجتماعی داردکه میتوانید به بهبود استراتژی بازاریابی شماکمک کند.

مهمترین مورد برای شبکه های اجتماعی، ویژگی اشتراک گذاری اجتماعی است که موجب می شود بازدیدکنندگان وب سایت شما بتوانند محتوای شما رابه راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند واز این طریق تعداد اشتراک گذاریها را پیگیری کنند.

درضمن ازویژگی اشتراک گذاری مطالب شما در شبکه های اجتماعی ویا در وبلاگ ها غافل نشوید.

 

IFTTT

این ابزار به شما این اجازه را می دهد که قواعد و قوانینی را تنظیم نماییدکه اجرای امپراتوری بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما رابسیار راحت وآسانتر کند.

قواعد وقوانینی ایجاد نماییدکه درصورت به وجود آمدن اتفاق، اقدامات خاص را تحریک کنند.

به عنوان مثال، شما میتوانید قوانینی را ایجاد نمایید که هرباری که اعلان Google رابرای یک هشدار خاص دریافت میکنید، این اعلان به یک سند Google اضافه شودد تابتوانید درپایان روز همه ی آنها را بررسی نمایید.

این قاعده و قانون ها میتواند برخی ازراهنمایی های دستی را ازبین ببرد وبه شما کمک بسیاری کند روندخود رابه گونه ای تنظیم نماییدکه بربهره وری فردی تأکیدکرده وآن راافزایش دهید.

 

Sprout Social

همان گونه که ازدنیای آنلاین ودیجیتالی همیشه متغیر بودن را انتظار دارید، باتغییربزرگ از محتوای سنتی به ویدیو، تغییرات ورشد بسیار زیادی راتجربه کرد وامسال این تغییرات بزرگتر می شود.

خوشبختانه، روزهای برنامه ریزی کمپین های شبکه های اجتماعی درهر پلتفرمی رو به پایان است.

ابزارمدیریت رسانه های همه جانبه Sprout Social ابزارهای تعامل، منتشر، تجزیه وتحلیل وهمکاری تیمی را فراهم میکند.

باسهولت درشروع، پیوستن ونظارت برمکالمات اجتماعی، میتوانید تعامل با کاربران رابهبود بخشید.

شما میتوانید روابط مشتری رابا زمان پاسخ سریع بهبود بخشیدن وبا استفاده کردن ازطیف بسیار وسیعی ازابزارهای بهینه سازی به برنامه های بازاریابی اجتماعی خود پایبند باشید.

شما میتوانید به سرعت وبه راحتی بامشتریان وطرفداران خود ارتباط برقرار کنید، درسطح بسیاربالایی قرارداشته ورقباها را زیرنظر داشته باشید.

میتوانید داده های داخلی، ازجمله زمان پاسخ، تعدادکل پاسخها واحساسات را ردیابی نمایید.

اگه قصد دارید دانش خود راافزایش دهید، Sprout منابع اضافی وپشتیبانی را ازطریق کنفرانس ها و وبینارها ارائه می دهد.

 

Zapier

Zapier ابزار دیگری است که اتوماسیون راتشویق میکند وشباهت هایی با IFTTT دارد.

نویسنده ای است که تفاوت های بسیار اساسی را بسیار خوب خلاصه میکند.

یادگیری IFTTT را راحت تر وبرای اتوماسیون سبک بسیار مناسب می باشد.

درحالی که Zapier ابزاری بسیار عالی و حرفه ای برای مشاغلی که میخواهند اتوماسیون خود رابه اوج جدید برسانند.

بسیاری ازبازاریابان حرفه ای خصوصا بازاریابان محتوایی ازهر دو برای کارهای مختلف خود استفاده می نمایند.

به عنوان یک مزیت های اضافی، Zapier بااکثر ابزارهای این لیست به زیبایی بازی می کند.

اگه به دنبال برخی ازایده های شفاف و راحت اتوماسیون هستید، برای شروع کارتیم Zapier لیستی ازپیشنهادات و نظرات درمورد چگونگی استفاده کردن از Zapier برای مدیریت بهترحساب های شبکه های اجتماعی خود را دارد.

 

AdEspresso

تبلیغات در شبکه های اجتماعی پیچیده  وسخت است، به گونه ای که احساس میکنید درتاریکی عکس گرفته اید.

اینجا AdEspresso، استاد تست A/B، وارد می شود.

AdEspresso ابزاری است که امکان تجزیه وتحلیل فوق العاده ای تبلیغات فیس بوک، اینستاگرام و گوگل رافراهم میکند.

AdEspresso حدس می زندکه چگونه تبلیغات شما بامخاطبان، مطابق بانام کمپین ها وجزئیات هدفگذاری شما، طنین انداز می شود.

شما میتوانید تبلیغات رابرای هر سه پلتفرم دریک مکان ایجاد ومدیریت کنید وسپس ببینیدکه کمپین شما درحال چه فعالیتی می باشد.

میتوانید تصاویرهای مختلف، عنوان های مختلف، کپی آگهی وموارد دیگر رابه طور سیستماتیک تازمانی که ترکیب کاملی پیدا نمایید، آزمایش نمایید.

بایک داشبورد قابل تنظیم که به شماامکان می دهدکه مهمترین معیارها را دریک مکان واحد مشاهده کنید، ایجاد وبهینه سازی تبلیغات سریع و راحت است.

در نهایت به کمپینهایی همواره فعال خواهیدرسید که صفحه های Facebook شما رارصد میکنند وبلافاصله پستهای نو وجدید را تبلیغ میکنند.

این کمپینها ازفیلترهای هوشمند برای تعیین این که چه چیز وبرای چه مدت تبلیغ شود استفاده می نمایند.

بجای همگام سازی دستی تبلیغات مشتری با CRM یاایمیل مارکتینگ، میتوانید مشتریها ومخاطبان خود رابا حساب تبلیغات فیس بوک خود همگام نگهدارید.

اگه مایل باشید یک سیستم پیچیده را ازحدس وگمان بیرون آورید و ساده  وراحت بودن را ببینید AdEspresso را امتحان کنید.

 

Design Wizard

Design Wizard باداشتن یک رابط کاربری کاملاً ساده وبصری، ابزار دیگه ای برای ساخت محتوای بصری مناسب می باشد.

مانند Biteable، اگه میتوانید برای بروزرسانی چنددلار پس انداز کنید، Design Wizard مجموعه ای ازویژگی های دردسترس بابرنامه رایگان ومقداری محتوای خوب هست.

Design Wizard بابیش از 10،000 الگوی طراحی رایگان که برای پلتفرمهایی همانند اینستاگرام و فیس بوک ازقبل بهینه شده وبیش از 1.2میلیون تصویر ذخیره، برای بازاریابان تنبلی که میخواهند بیشتر کارها انجام شود، بسیارمناسب است.

 

Bitly

Bitly یک کوتاه کننده لینک می باشد، به این معنی که URL های طولانی رابه آدرس های کوچک و کوتاه تر تبدیل می کند.

بسیاری، بخاطر سپردن لینک های اصلی وبه اشتراک گذاری آنها مشکل خواهدبود؛ درحالی که URL های کوتاه و مختصر بهتربه نظر میرسند وبه راحتی بخاطر سپرده می شوند.

چندتامشتری بالقوه بدست آوردید؟ چه تعدادی از آنها خریداری کردند؟ بازدید کننده ها چقدبوده است ؟ هربازاریابی میخواهد برند خود را تولید کند وبتواند آن را ثابت کند.

شماباید مطمئن شویدکه ازابزارهای ردیابی مناسب کمپین برای بدست آوردن لیستی ازمعیارهای مهم استفاده می نمایند.

Bitly به شما نشان می دهد چه کسی روی چه موضوعی، چه ساعتی وکجا کلیک کرده است.

Bitly علاوه بر داشتن یک ظاهری بسیار زیبا وجذاب، ابزاری بسیار قدرت مندبرای بازاریابی آنلاین می باشد که برای ردیابی کلیک ها، مشاهده کردن ومراجعه به وب سایت ها و تعیین کردن مکانهای جغرافیایی بابیش ترین کلیک استفاده می شود.

در واقع، Bitly بسیار مفید وموثر است که Google آن را در Google Campaign URL Builder خودبرای کوتاه کردن لینک ها وردیابی عملکردهای کمپانی تعبیه کرده است.

 

Rebrandly

Rebrandly پیشرفته ترین و به روزترین کوتاه کننده لینک برای ایجادلینک های برند دار وURL های کوتاه سفارشی می باشد.

پشت هرقسمت ازاطلاعات ارزشمندی و موثری که بصورت آنلاین به اشتراک می گذارید، یک لینک وجود دارد.

هریک ازاین لینک ها سرمایه ای برای شرکت شما می باشد. با Rebrandly میتوانید برند خود را برروی لینک خود قرار دهید.

بهتر است نگاهی به بعضی از مزیتهای استفاده از Rebrandly داشته باشیم:

  • لینکهای برنددار میتوانند 39درصد نرخ کلیک بسیار بالاتر داشته باشند.
  • آگاهی ودید تجاری پیشرفته دارند.
  • افزایش اعتماد واعتبار دادن به لینک .

بدین ترتیب چشم انداز لینک برنددار شما وبرخی ازنمونه کارهایی که میتوانید بااین ابزار انجام دهید در Rebrandly انجام می شود.

بعضی ازویژگی های جالب که Rebrandly به بازاریابان حرفه ای ارائه می دهد شامل موارد زیر می شود:

  • سازنده UTM
  • URL مقصدقابل ویرایش
  • کدهای QR
  • مسیریابی ترافیک
  • هدفگیری مجدد لینک ها
  • 50+ برنامه ادغام
  • API

 

Sprout Social

همان گونه که ازدنیای آنلاین ودیجیتالی همیشه متغیر بودن را انتظار دارید، باتغییربزرگ از محتوای سنتی به ویدیو، تغییرات ورشد بسیار زیادی راتجربه کرد وامسال این تغییرات بزرگتر می شود.

خوشبختانه، روزهای برنامه ریزی کمپین های شبکه های اجتماعی درهر پلتفرمی رو به پایان است.

ابزارمدیریت رسانه های همه جانبه Sprout Social ابزارهای تعامل، منتشر، تجزیه وتحلیل وهمکاری تیمی را فراهم میکند.

باسهولت درشروع، پیوستن ونظارت برمکالمات اجتماعی، میتوانید تعامل با کاربران رابهبود بخشید.

شما میتوانید روابط مشتری رابا زمان پاسخ سریع بهبود بخشیدن وبا استفاده کردن ازطیف بسیار وسیعی ازابزارهای بهینه سازی به برنامه های بازاریابی اجتماعی خود پایبند باشید.

شما میتوانید به سرعت وبه راحتی بامشتریان وطرفداران خود ارتباط برقرار کنید، درسطح بسیاربالایی قرارداشته ورقباها را زیرنظر داشته باشید.

میتوانید داده های داخلی، ازجمله زمان پاسخ، تعدادکل پاسخها واحساسات را ردیابی نمایید.

اگه قصد دارید دانش خود راافزایش دهید، Sprout منابع اضافی وپشتیبانی را ازطریق کنفرانس ها و وبینارها ارائه می دهد.

 

AddThis

هدف ازایجاد محتوا این است که مردم آن را ببنید.

AddThis به دلیل گزینه های اشتراک اجتماعی بسیارشناخته شده است وخوانندگان شما را قادر می سازد محتوای شما را درکانال های شبکه های اجتماعی مورد علاقه خودبه اشتراک بگذارید.

مهم ترین نکته این است که رایگان می باشد.

می توانید به بیش از200 شبکه اجتماعی جهانی ازجمله Facebook ،Instagram ،Pinterest ،WhatsApp ،WeChat ،Kakao وغیره متصل شوید.

ابزارها کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین میتوانید نوع آن راانتخاب کرده ورنگ ها را بابرند خود مطابقت دهید.

ویژگی مرتب سازی هوشمند AddThis کانال های شبکه های اجتماعی پربازدید و پراستفاده خوانندگان را بصورت خودکار نمایش می دهد.

اینکار می توانید اشتراک گذاری را تا 20٪ افزایش دهد.

 

ShareThis

وقتی که میخواهید مطالب خود را درمقابل مخاطبان بیش تری ارائه وخوانندگان خود را بااستفاده کردن ازگزینه های اشتراک اجتماعی در وب سایت های شبکه های اجتماعی موردعلاقه خودبه اشتراک بگذارید، باید ShareThis را استفاده نمایند.

نصب این گزینه ها فقط درعرض چنددقیقه آسان است وهنگام نصب، فقط یک کلیک طول میکشد تابازدید کنندگان بتوانند محتوای شما رابا تمام شبکه های محبوب رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نوع گزینه هایی راکه می خواهید استفاده شوید، انتخاب نمایند، براحتی طراحی راشخصی سازی کنین تا وب سایت شما را تکمیل کنند وسپس کد رابه وب سایت خود اضافه نمایید.

به همین سادگی. اگر ترجیح می دهید وب سایت را خودتان طراحی کنید، میتوانید گزینه های کاملاً سفارشی خود را ازابتدا ایجاد نمایید.

با استفاده از ShareThis، میتوانید گزینه های اشتراک 40 کانال اجتماعی پرکاربرد، ازجمله Facebook ،LinkedIn ،Twitter ،Pinterest و WhatsApp، همراه باکانال های معروف مانند Pocket ،Evernote ،Instapaper ،HackerNews وبسیاری دیگر را نصب نمایید.

با یک پارچه سازی وردپرس، این گزینه هایک روش سریع، آسان وکاملاً رایگان برای مقیاس گذاری میزان بازدید از وب سایت شما هستند.

 

درباره‌ی zarei

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *