رسانههای اجتماعی هنوز یکی از بهترین استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ هستند و آن را جزء هر کمپین تبلیغاتی قرن بیست و یکم میسازند. بیش از 80 درصد از نسل هزاره از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، به همراه 74 درصد از مصرف کنندگان GenX و تقریباً نیمی از تمام افرادی …
Read More »مزایای همکاری با شرکت طراحی وب سایت متخصص
تصور کنید که شما کسب وکار نسبتا کوچک ویا بزرگ را راه اندازی کردید تفاوتی ندارد، میتوان گفت که حضور آنلاین موجب میشود که شما دراین کارر با موفقیت و یا شکست روبه رو شوید. البته میتوان گفت که داشتن یک طراحی وب سایت حرفه ای و موفق پایه واساس …
Read More »تبلیغات کلیکی چیست؟
درسال ۱۹۹۶(میلادی) درنرمافزاری به نام Planet Oasis ازاین مدل پرداخت، برای کلیک هایی که شرکتها دردایرکتوری نرمافزار دریافت میکردند استفاده می شد. اولاشرکتها کمی محتاطانه بااین مدل برخورد کردنداما در پایان ۱۹۹۷(میلادی) بیش از۴۰۰ برندمشهور ازاین مدل استقبال کردند. گوگل دردسامبر ۱۹۹۹ تبلیغات موتورهای جستجوگر خودرا شروع کرد و دراکتبر …
Read More »درباره ی بازاریابی پیامکی بیشتر بدانیم
باتوجه به تعدادکاربران بسیارزیاد تلفنهای همراه میتوان مخاطبان بازاریابی پیامکی راتخمین زد. هرروز به تعداداین کاربران اضافه میشود وهر روز بازار این تبلیغات نیزگسترده تر می شود. بازاریابی پیامکی از زمانیکه استفاده از موبایل هارایج شد روی کارآمد وکم کم جای تراکت ها و تبلیغات تلویزیونی راگرفت. این اتفاق هم …
Read More »آموزش تگ کردن در instagram
دسته بندی وتگ گذاری، هردو کاربردهای خود رادر ارائه مطالب وب سایت یا وبلاگ داراهستند. برای حفظ سادگی ودسترسی بهترکاربران به مطالب وب سایت پیشنهادمیشود که تعداددستهها رابیش تراز پنج عدد قرارندهید. کاربران برای دسترسی به موضوع مشخصی در وب سایت شمااز دستهها استفاده میکنند وزیادبودن تعدادآن میتواند موجب سردردگمی …
Read More »کمپین تبلیغاتی چیست؟
دریک تعریف کلی، کمپین تبلیغاتی مجموعه ای ازتبلیغات مشابه برای یک تجارت است که پیام خاصی رابرای کاربران داشته وآنها رابرای خریدخدمات قانع کند. بااین که ممکن است هرتبلیغی که درکانالهای مختلف عرضه می شود، موضوع متفاوتی رابیان کند امادرنهایت هدف همگی آنهایکسان است. درواقع مرکزیت یک کمپین تبلیغاتی حول …
Read More »influencer marketing چیست؟
اینفلوئنسر مارکتینگ نوعی بازاریابی است که براستفاده ازرهبران اصلی برای هدایت پیام برندشمابه بازارهای بزرگ تمرکزدارد. بجای بازاریابی مستقیم برای یک گروه بزرگ ازمصرفکنندگان، شمابه اینفلوئنسرها مبلغی پرداخت میکنید یابگونهای آنها راجذب برندخود میکنید که باخواست خودشان برای شمابازاریابی کنند. فرقی ندارد کسب وکارشما نقلی وتازه تاسیس باشد یامجموعهای بزرگ …
Read More »کمپین تبلیغاتی موفق
تصورداشته باشیدکه شــما یک کمپیــن تبلیغاتى برپاکرده اید.پس ازصرف هزینه و زمان زیاد،حال تصمیم گرفته ایدکه نتایج این کمپین رابررسى کنید.معمولابراى اینکار،گروهى ازافرادکنار هم جمع میشوند؛ گروهى ازافرادىکه وظیفه تحلیل اطلاعات رابه عهده دارند و کسانیکه بایدبراساس آن تصمیم گیریهاى آتى را انجام دهند.حال ممکن است عده اى بر اساس …
Read More »بازاریابی محتوایی و چالشهای آن
1.افزایش لید محتوای بهینهشده سایت نهتنها باعث بهبود سئو میشود؛ بلکه تعداد لیدهای شما را هم افزایش میدهد. مطالعهای نشان داده است که برندهایی که از انواع محتوای بهینهشده وبلاگ استفاده میکنند، ۶۷٪ لید بیشتری نسبت به سایر برندها جذب میکنند. افزودن انواع محتوا مانند فایل پی دی اف، …
Read More »روشهای تبلیغات در اینترنت
آیاتجارت به تبلیغات اینترنتی نیاز دارد؟ امروزه تقریبا همه تجارتها از روش های اینترنتی برای تبلیغات خود استفاده میکنند وبرای فروش محصولات ومعرفی خدمات خود ویاشناختن برند خوداز روش های تبلیغات اینترنتی استفاده میکنند.بعضی تجارتهاحضور پررنگ تر و فعال تری دارند و برخی دیگر تنها به یک حضور کم رنگ …
Read More »